23 Mayıs 2012 Çarşamba

Hayal Defteri


Evet “Hayal Defteri” hepimizin yapması gereken bir şey.
 Ben bu kadar önemli bir şey olduğunu hiç bilmiyordum bile. Hep duyuyordum” hayal defterim var, hayaller yazılı olmalı, onlara bakmalısın, gözünün önünde canlı olarak görüp okumalısın” laflarını ama kulak arkası ediyordum.
Sonradan sevgili Berrin Hanım ile çalışmaya başlayınca ve onun hayal defterini görünceye kadar. O kadar coşku ve keyifle anlatıyordu ki hayallerini. Aynı zamanda yine bir arkadaşımın “hayal panosu” olduğunu öğrendim o aralar. Pek bir hoşuma gitti
Ben eskiden hayal kurmayı bile beceremeyen biriydim. Nasıl hayal defteri yapacaktım. Benim hayalim neydi??? Hepimizin bildiği gibi ne yazık ki Türkiyemizde aileler hayal kurmak ile hayalciliği birbirine karıştırıyor. Öyle olmasalar bile çocuklarına hayal kurmayı öğretmiyorlar. Her gerçekleşen şeyi önce düşünmemiz ve kafamızda kurgulamamamız gerektiğini söylemiyorlar bize biz büyürken. Aslında onlarda bilmiyorlar bunu, bize nasıl söylesinler. Onlar da öyle yetişmiş!
Şimdi bir hayal defterim var ve de hayallerimi destekleyen fotoğraflarım. Laptopumun masa üstünde de mozaik halinde dünyada görmeyi en çok istediğim yerlerin fotolarından bir seçki. Bence sizlerde yapmalısınız.
Sizin hayalleriniz ne?? Unutmayın dünyada her gerçekleşen şey önce bir hayalden ibaretti!
Herkese bütün hayallerinin gerçekleştiği, çok mutlu günler diliyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder