22 Ekim 2012 Pazartesi

Bozcaada


gelelim gezimizin Bozcada ayağına.Feribottan iner inmez soluğu kamp alanızda aldık. “ Ada Kamp” açmış kollarını bizi bekliyordu. Biz doğa ya kamp atan kişiler olduğumu için burası gayet derli toplu ve entel bi mekandı bizim için. Tuvaletleri ve duşları çok temiz. Ama sakın benim düştüğüm hataya düşüp görevliye neden tuvalet kağıdı olmadığını sormayın fırçayı yersiniz. Çünkü efendim bu tarz şeyler kasadan alınıyo para karşılığında. çadırda kalmak içinde kişi başı 25 tl veriliyor.Neyse çadırlarımızı kurduk sonrada bir yorgunluk birası içip ne iyi edip de buraya geldiğimizi konuştuk.J


oturduğumuz yerin yan tarafı
kamp alanından genel görünüm
kahvaltı masamız ve özgür. keşke kahvaltımızın da fotosunu çekseymişim

Ertesi sabah kalkıp bir türlü yiyemediğimiz kahvaltılıklarımızı yemek için hazırlandık. Mekanda verilen kahvaltının 12 tl olduğunu görünce de çok şaşırdık. Bizim kahvaltının neredeyse aynıydı çünkü J)

Kahvaltı sonrası az süren bir deniz sefası yaptıktan sonra adayı turlamaya başladık. Arabamızın bir konvoyda tıkanıp kalmasıyla da bu konvoyun feribot kuyruğu olduğunu anladık. Bayram tatili nedeniyle ada çok kalabalıktı ve kuyruk neredeyse bütün adayı kaplıyordu. Kuyruktan sıyrılıp kendimize güzel bi park yeri bulduktan sonra gezinmeye başladık. Tarihine bir çok kaynaktan ulaşabileceğiniz için ben bu yazımda değinmiyorum. Daha çok deneyimlerimi anlatmak istiyorum.

adayı gezmeye başladık. önce çok meşhur olduğu yazılan, söylenen "çiçek" de dondurma yedik.çok fazla çeşidi yok ama incirli dondurma yapıyorlar ve kulağa acayip geliyo. ama ben ve arkadaşlarım tadını pek beğenmedik dondurmaların. sadece soğuk bir şey yiyorsunuz ama tadı yok.


ondan sonra Hakan'ı feribot kuyruğuna yollayıp gezmeye devam ettik. sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum.



çok güzel bir lokantaydı. kendi amblemi olan objeleri de satışta.




orada yediğimiz "fırında mantı" çok güzeldi:)




kalamar yediğimiz yerin manzarası

fotoğrafını çekmedim ama deniz kenarında kalamar ve bira yaptığımız bir yer daha vardı. adadan kalamar yemeden gitmeyelim dedik ve yedik. ama porsiyonları tadımlık ve çok lezzetli ne yapacağınızı bilemiyorsunuz. aşağı yukarı tüm lokantalarda 18 TL. civarı kalamar porsiyonları.
Bu arada Gökçeada'nın bademli kurabiyelerinden de denemelisiniz.

ve dönüş yolumuz








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder